قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز| مشاوره رایگان

قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز

خدمات میکروپیگمنتیشن یکی از راه های زیباتر کردن و پرپشت نشان دادن ابرو ها و ایجاد خط چشم و تتو لب میباشد که همگی تکنیک های بسیار متنوع و زیبایی را دارند که حتما از انها مطلع هستید برای اینکه شما بتوانید به عنوان یک پیگمنتر خدمات خوبی را برای مشتریان خود انجام دهید و باعث لبخند رضایت انها شوید حتما و حتما باید از متریال های با کیفیت و مرغوب استفاده کنید تا ضمن رضایت مشتری های شما انها نیز باعث تبلیغ برای شما و افزایش درآمدتان شوند. دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز از بهترین دستگاهای با قیمت عالی در ایران است.در این مقاله میخواهیم به معرفی  یکی از بهترین دستگاه های میکروپیگمنتیشن بپردازیم که فوق العاده با کیفیت با کاشت رنگ عالی میباشد.

دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز

دستگاه میکروپیگمنتیشن برند فیبروز 

همانطور که میدانید برند فیبروز نام یک برند و تکنیک میباشد که دارای محصولات متنوعی نیز در این حوزه است یکی از محصولات این برند دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز میباشد که کیفیت بسیار خوبی دارد این محصول کارتریج تی میباشد و میتوانید برای ایجاد خطوط ظریف تر از سوزن های تی نانو نیز برای آن استفاده نمایید.این محصول موتور قوی دارد و کاشت رنگ آن بسیار خوب است همچنین صدا و لرزش دستگاه فیبروز بسیار کم میباشد از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به وزن مناسب و سبک آن اشاره کرد.دستگاه هایی که کارتریج تی هستند قابلیت ساپورت استابلایز را نیز دارند.

ویژگی های دستگاه کپی فیبروز

  1. کاشت رنگ بسیار خوب
  2. سبک و خوش دست
  3. کم صدا 
  4. کم لرزش
  5. ساپورت سوزن تی معمولی و سوزن تی نانو
  6. ساپورت استابلایز( قطعه ای برای کاهش لرزش دست )
  7. دارای هفت سرعت موتور قابل تنطیم
  8. تنطیم ارتفاع سوزن

دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز

قیمت فروش دستگاه میکروپیگمتیشن فیبروز

دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز یکی از بهترین دستگاهای موجود در ایران است.این دستگاه هم اصلی موجوده و هم کپی باقیمت های مختلف.این قیمت ها به دلایل متعددی ممکن است متفاوت باشد. دستگاه فیبروز یکی از بهترین دستاهای موجود در ایران است که برای یک کار حرفه ای به شدت توصیه می شود.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران در تماس باشید.

خرید آنلاین و تحویل سریع دستگاه فیبروز 

دستگاه های کپی فیبروز نمونه های متفاوتی دارند که هیچکدام کیفیت و کاشت رنگ خوبی ندارند برای اینکه بتوانید نوع درجه یک دستگاه های کپی فیبروز را تهیه نمایید که دارای پکیج مشابه دستگاه اصلی میباشد و دارای پایه است همانطور که در تصاویر میبینید با شماره ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ در واتساپ در تماس باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان بتوانید محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید. این محصول با ویژگی های خوبی که داد جز پرفروش ترین دستگاه های بازار میباشد و با تهیه ان میتوانید کیفیت خدمات خود را تا حد زیادی بیشتر کنید به گونه ای که مشتریان رضایت کامل داشته باشند اگر به طرح های برند فیبروز علاقه دارید میتوانید با قیمت بسیار مناسب دستگاه های کپی با طرح فیبروز را از بازرگانی ابزارتاتو خریداری نمایید.خرید مطمعن و با صرفه با بازرگانی ابزار تاتو

ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید