قیمت ویژه دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز اصل

قیمت دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز

به روشی که در ان کاشت رنگدانه زیر پوست توسط یک قلم دستی مانند قلم فیبروز انجام می شود میکروبلیدینگ گفته می شود میکروبلیدینگ ابرو که جدیدترین و ظریف‌ترین تکنیک آرایش دائم ابرو می باشد و این کار با ظرافت خاصی انجام میشود .قلم هایی که این کار را انجام می دهند داراری قیمت های مختلفی هستند البته لاذم به ذکر است که کیفیت کار با همه ی قلم ها مثل هم نیست .دستگاه میکروبلیدنیگ فیبروز مانند ساید دستگاهای میکروویژگی های منحصر به فرد خود را داردو ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد.دستگاه میکروبلیدینگ یک دستگاه بدون برق می باشد، این دستگاه از یک قلم ساخته شده است که بر سر این قلم ها سوزن هایی متصل است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و از آنجایی که بسیار متراکم هستند تقریبا می توان گفت که یک تیغه تشکیل شده است..در زیر به شرح بهترین دستگاهای موجود می پردازیم.
  • دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز

آشنایی بادستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز

این دستگاه یکی از بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران است که دارای قدرت موتور بالا و قدرت کاشت عالی است. تمامی دستورات این دستگاه بر روی هدپیس زده شده است که باعث می شود بسیار اسان تر کار کنید.این دستگاه ساخت کشور کره است و دارای تمامی گواهی نامه های معتبر می باشد. این دستگاه به خصوص برای افراد حرفه ای به شدت توصیه می شود. از ویژگی های این دستگاه می توان به وزن سبک، سر و صدای کم، قوی و پایدار برای کار، بدون گرما برای کار طولانی مدت اشاره کرد.
  • دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز

کاربرد قلم میکروبلیدینگ مارک فی

برای میکروبلیدینگ فیبروز یا نانو فیبروز نیازی نیست حتما از قلم میکروبلیدینگ مخصوص کمپانی فی استفاده کنید البته برای افراد حرفه ای این قلم ها به شدت توصیه می شود اما برای عموم این قلم ها ممکن است دارای قیمت بالایی باشند.قیمت قلم ها در بازار های گوناگون ممکن است متفاوت باشد شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت می توانید با مشاوران در تماس باشید.میکروبلیدینگ یک تکنیکبسیار جذابی می باشد که در آن از یک ابزار دستی کوچک ساخته شده از چندین سوزن ریز برای افزودن رنگدانه نیمه دائمی به پوست استفاده می شود.1_ میکروبلیدینگ باتاتو استاندارد ابرو بسیار متفاوت می باشد. زیرا هر ضربه مو با دست و با استفاده از تیغه ای ایجاد می شود که برش های ظریفی را در پوست ایجاد می کند،2_ در حالی که تاتو ابرو با یک ماشین و یک بسته سوزنی انجام می شود. میکروبلیدینگ معمولاً برای ایجاد، تقویت یا تغییر شکل ظاهر ابروها از نظر شکل و رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.. این رنگدانه را در ناحیه بالایی درم مینشیند.

قلم گلد فیبروز

مقایسه دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز با سایر دستگاها

دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز یکی از دستگاهای پرطرفدار و قیمت مناسب در ایران است.این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاهای موجود قدرت کاشت خوب و لرزش کمی دارد و شااید یکی از دلایل انتخاب این دستگاه به عنوان دستگاه برتر همین موضوع باشد.البته نکتهی مهم این است که استفاده از این دستگاه برای تمام افراد مناسب نیست و پیشنهاد نمی شود.

قیمت عمده دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز

این دستگاها یا همان قلم های معروف در خارج از این ممکن است قیمتی در حدود ۵۴۲ یورو داشته باشد اما شما عزیزان می توانید این دستگاها را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

خرید اینترنتی دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز

در هرکجای این سرزمین پهناور که باشید می توانید در کمترین زمان ممکن تمامی سفارشات خود را در اختیار داشته باشید. تمامی سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو درتماس باشید.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید