قیمت خرید پلاسما پن مانستر برق مستقیم

قیمت خرید پلاسما پن مانستر برق مستقیم

پلاسماپن مانستر Monster ابزاری قابل حمل  است که برای برداشتن لکه، پیگمنت، برچسب پوستی، خال، زگیل و… مورد استفاده قرارمیگیرد و چروک ها و اسکارها را بهبود میبخشد.. سطح کم روی لکه و سطح قوی تر روی خال و برچسب های پوستی مورد استفاده قرار میگیرد و تمام خال ها را بدون پاک میکند.

ابزار تاتو

کاربرد پلاسما پن مانستر 

 

برای رفع افتادگی، چروک‌ و خطوط صورت این دستگاه فوق العاده است برای لیفت صورت و گردن مورد استفاده قرار میگیرد بلفاروپلاستی غیر تهاجمی (پلک بالا و پایین) که بسیار خوب است برطرف کردن پف زیر چشم یکی ازسریع ترین رههای برطرف کردن پف چشم رفع لک‌های پوستی (لک‌های پیری، کک و مک، ماه گرفتگی)… که این دستگاه این کار را با دقت تمام انجام میدهد.

 

 

پلاسما

 

پلاسما چیست و کاربرد ان در دستگاها

همانطور که اگاه هستید ماده در طبیعت به صورت جامد ، مایع و گاز یافت میشود، با این حال پلاسما حالت چهارمی از ماده می باشد که به صورت گاز پرانرژی و پرحرارت است که البته برخلاف گاز رسانای خوبی نیز است و به محض تماس با ماده دیگر به سرعت سرد می گردد و ازبین می رود.

عوارض پلاسما تراپی

پلاسما تراپی هیچگونه عوارضی را به همراه ندارد و همانطور که گفته شدهیچ گونه درد و خون ریزی به همراه ندارد .

 

پلاسما پن

 

سفارش اینترنتی پلاسما پن مانستر 

 

شما تاتو ارتیست های محترم هنرجوها و فروشگاهای تاتو میتوانید کلیه لوازم تاتو را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت انلاین از مجموعه ابزار تاتو دریافت نمایید .

برای سفارش محصولات باید از طریق واتساپ ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱سفارش خود را ثیت کنید یا از طریق پر  کردن فرم های بالای صفحه مشخصات خود را درج نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن به دست شما میرسد و ارسال به تمام نقاط رایگان میباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید