قیمت خرید دستگاه بی حسی کول اسپات گوچی اصل

قیمت خرید دستگاه بی حسی کول اسپات گوچی اصل

Goochie Cool Spot Sense

قیمت دستگاه بی حسی کول اسپات گوچی اصل Goochie Cool Spot Sense دربازارهای مختلف متفاوت است.این دستگاه یکی از بهترین دستگاهای موجود برای بیحس کردن است.شاعزیزان میتوانید این دستگاه بسیار کارامد را بابهترین قیمت ازبازرگانی ابزارتاتو تهیه و در اختیار داشته باشید.برای خریدی مطمعن و با بهترین قیمت دستگاه بی حسی با مشاوران درتماس باشید.

ابزار تاتو

Goochie Cool Spot Senseمزایای دستگاه بی حسی کول اسپات

1_بی حسی و تسکین کامل  درد

2_بدون ایجاد درد و تورم

3_حفظ رنگ اصلی تاتوکه این ویژگی بسیار خوبی برای دستگاه تاتو می باشد

4_بدون التهاب و سوزش است

5_مناسب برای سالن های زیبایی

6_ بسیاربصرفه و بدون نیاز به مواد

7_فاقدحساسیت و ایجاد الرژی

ابزار تاتو

مزایای دستگاه بی حسی کول اسپاتکاربرد دستگاه بی حسی کول اسپات گوچی

Goochie Cool Spot Sense

از دستگاه بیحسی کول اسپات گوچی برای تاتوی ابرو و لب استفاده می شود سرمایش دستگاه تا منفی ۵ درجه سانتیگراد می رسدکه خیلی خوب است دارای ۴ لاین برای انجام تاتو دارای کنترل هوشمند دما می باشد زمان خنک شوندگی سریع و اسان  بسیارارگونومیک است دستگاه بیحسی کول اسپات گوچی حین آرایش دائم درد مشتری را کاهش و شانس رسیدن به رنگ مورد نظر را بسیارافزایش می دهد این دستگاه با القا سرما به اعصاب درد باعث بی حسی و عدم نیاز به استفاده از مواد بی حسی حین کار می شود. بمدت ۳۰ ثانیه دما به منفی ۴ درجه رسیده و این بی حسی ۵ تا ۱۰ دقیق می ماند. دستگاه را در قسمت مورد نظر بدن گذاشته و یکی از اعمال (ماساژ، ضدالتهاب، تسکین درد) راکه مورد نظر دارید انتخاب کنید. عمل میکرونیدلدینگ: این دستگاه قرمزی، تورم و سوزش پوست را به شدت کاهش میدهد ویبره ماساژ: این عملکرد می تواند جهت بهبودو تسریع گردش خون و شادابی پوست شود.

بیحسی کول اسپات

Goochie Cool Spot Senseراهنمای خرید دستگاه بی حسی کول اسپات گوچی

Goochie Cool Spot Sense

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید.مهمترین هدف مجموعه کسب رضایت شما عزیزان است.امیدواریم با بهترین محصولات و خدمات و بهترین کیفیت همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه خود داشته باشیم.

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید