قیمت خریددستگاه میکروپیگمنتیشن گوچی مستور اصلی

قیمت خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن گوچی مستور  Goochie Mastor

به دستگاهی که برای تاتو صورت، استفاده می شود، اصطلاحا دستگاه میکروپیگمنتیشن گفته می شود. این دستگاه که برای طرح های بسیار ظریف مورد استفاده قرارمیگیرد، مناسب صورت است. دستگاه میکروپیگمنتیشن یک دستگاه بسیار کوچک و ظریف می باشدکه فرم زیبایی دارد.دستگاهایی مانند نانو مسکون.فیبروز.بایوتاچ دیجیتال و.. از جمله دستگاهای محبوب و پرکابرد برای میکروپیگمنتیشن هستند.دستگاه میکروپیگمنتیشن مستور جزو همین دستگاها به شمار می اید که قیمت مناسبی دارد.

ابزار تاتو

قیمت خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن گوچی مستور  Goochie Mastorمعرفی دستگاه میکروپیگمنتیشن گوچی مستور Goochie Mastor

کنترل موتور، حالت قابل شارژ پرتابل، باتری می تواند ۵ تا ۶ ساعت به حالت آماده باش باشد.

ارگونومیک، جنس بدنه فلزی بوده و مجهز به موتور آلمانی با صدایی بسیار کم

نمایشگر دیجیتال، عمق سوزن قابل تنظیم می باشد، کنترل راحت عمق سوزنی که وارد پوست می شودو این که با کمترین درد همراه است.

سیستم کارتریج در بسته بندی استریل شده برای فقط یکبار استفاده به همراه گواهی نامه تاییدیه کیفیت پزشکی از منحصربه فردترین ویزگی های دستگاه میکروپیگمنتیشن می باشد.

دارای USB اتصال کنترل پنل، نمایشگر LCD دیجیتال به همراه تایمر و نمایش سرعت ازویژگی این دستگاه میکروپیگمنتیشن است.

 

قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن مستور

معرفی دستگاه میکروپیگمنتیشن گوچی مستور Goochie Mastorویژگی های دستگاهای  میکروپیگمنتیشن 

بدون ایجاد حساسیت و آلرژی ازویژگی های مهم این دستگاها می باشد. در بین دستگاهای موجود این دستگاه قدرت کاشت رنگ بسیار خوبی دارد البته استفاده از این دستگاه برای همه افراد توصیه نمی شود.بدون صدا و بدون لرزش هستند دارای حساسیت بالا هندپیس توسط سوزن ها فوق العاده برترین ویژگی دستگاه میکروپیگمنتیشن، تعویض سوزن آن است که ازویژگی های عالی دستگاهای میکروپیگمنتیشن می باشد.

 

ویژگی های دستگاهای  میکروپیگمنتیشن بهترین مارک دستگاه میکروپیگمنتیشن

Goochie Mastor

دستگاه میکروپیگمنتیشن گوچی مستور Goochie Mastor یکی از دستگاه های معتبر و حرفه ایی برای کار هاشور زدن و تاتو بدن امی باشد. اغلب از این دستگاه برای امور پزشکی (درماپن، جوانسازی، تزریق کلاژن،بوتاکس، مزوتراپی، از بین بردن جای لک و جوش، پاکسازی پوست و دیگر درمان های پوستی …)استفاده می شود.این دستگاه یکی از دستگاهای برتر موجود در ایران است که قدرت کاشت رنگ بسیار خوبی دارد و می توان گفت یکی از دستگاهای حرفه ای با قدرت کاشت حرفه ای می باشد.شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تلاش باشید.

دستگاه میکروپیگمنتیشن

قیمت عمده دستگاه مکیروپیگمنتیشن گوچی مستور

این دستگاه فوق العاده در ایران بسیار کم یاب شده است.به همین دلیل ممکن است قیمتی کمی بیشتر از سایر دستگاهای میکروپیگمنتیشن داشته باشد.دستگاه میکروپیگمنتیشن گوچی یکی از بهترین دستگاهای موجود ددر دنیاست و به همین دلیل متقاضیان بسیار زیادی دارد.برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران در تماس باشید.

قیمت عمده دستگاه مکیروپیگمنتیشن گوچی مستورسفارش آسان دستگاه میکروپیگمنتیشن گوچی مستورGoochie Mastor

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خودرا انجام دهید.. مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید.بزرگ ترین هدف مجموعه تلاش برای کسب رضایت شما عزیزان است .امیدواریم با بهترین خدمات و محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.برای سفارش این دستگاه با بهترین قیمت با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید. ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید