قیمت و خرید ترانس اتمی ۲ Aurora|با ضمانت اصل بودن

قیمت ترانس اتمی ۲ Aurora

 

قیمت ترانس اتمی Aurora 2 در بازار های مختلف متفاوت است .ترانس اتمی ارورا۲ Aurora ترانسی سبک و کم حجم میباشد که برای متصل شدن به دستگاهای تاتو پن و گان و روتاری به برق مورد استفاده قرار میگیرد. درچند سال  اخیر برای این منظور از ترانس های سنگین دو خروجه یا سه خروجه استفاده میشد با پیشرفت هایی که در همه زمینه ها از جمله پیشرفت در ابزارالات تاتو صورت گرفته شاهد تولید ترانس هایی سبک تر و کم حجم تر هستیم که کار را برای تاتو ارتیست ها اسان تر مینماید. در زیر به شرح این ترانس عالی می پردازیم.

ترانس ارورا2

معرفی ترانس اتمی

ترانس دستگاه تاتو یا منبع تغذیه تاتو یک جعبه کوچک می باشد که برای انتقال نیرو به ماشین های مدرن تاتو مورد استفاده قرار

میگیرد.به طور کلی دو منبع برق در منبع تغذیه وجود دارد – یکی که مستقیماً به دستگاه تاتو متصل میشود و دیگری که به پدال پا .

که میزان  قدرت را به دستگاه تاتو کنترل می کند.بسته به کیفیت ، منبع تغذیه تاتو روی یک ، دو یا سه آمپر اجرا می شودکه از این

نظر ترانس اتمی Auraro2 از بهترین هاست.ترانس اتمی Auraro2 دارای یک صفحه نمایش دیجیتال با نور پس زمینه، صفحه نمایش لمسی و LED های رنگارنگ می باشدکه محدوده ولتاژ فعلی رابه نمایش می گذارد.
ولتاژ را بین 3 تا 16 ولت با افزایش 0.1 ولت با خروجی ولتاژ تنظیم شده دقیق تنظیم کنید تا بتوانید دستگاه خود را با دقت مورد استفاده خود قرار دهید.
خروجی دوگانه تا هنرمندان بتوانند به‌طور یکپارچه بین دستگاه‌های خالکوبی لاینر و شیدر جابجا شوند. پدال های پای خارجی را فقط می توان در هنگام کار با یک دستگاه استفاده کرد.
برای دوام با استفاده از آلومینیوم آنودایز شده با ماشین CNC و پلی کربنات شفاف درست شده است. پایه ضد لغزش با آهنرباهای داخلی برای نصب آسان. ریزپردازنده دیجیتال پیشرفته ولتاژ خروجی را با دقت بی نظیری تنظیم و قابل استفاده می کند.

 

فروش عمده ترانس اتمی 1 و 2 Aurora

ویژگی های ترانس اتمی Auraro2

  • چند درجه سرعت و قدرت موتور دارند که لامپ ال ای دی دور دستگاه با هر تغییر سرعتی تغییر رنگ می دهد و هر رنگی نشانگر سرعت خاصی است.
  • دو سوکت خروجی دارند؛ یکی برای شیدینگ و دیگری برای لاینینگ یا همان خط زنی، که امکان استفاده همزمان از هر دو خروجی با دو دستگاه متفاوت وجود ندارد.این ویزگی ها بسیار متمایز است.
  • آداپتور با آمپراژ ۳٫۴ ولت دارند.
  • تمامی دستگاه های پن و دستگاه تاتو بدن قدیمی گان قابلیت اتصال به این ترانس ها را دارند.
  • طول عمر بالایی دارند

قیمت عمده ترانس اتمی ارورا 2

این ترانس در ایران قیمت های مختلفی دارد. در کشورهای همجوار ایران قیمت ترانس اتمی ترانس اتمی Auraro2 از 120 دلار است تا 15 دلار البته این قیمت ها به دلایل متعددی ممکن است متفاوت باشد.باتوجه به اینکه ترانس های دستگاهای مختلف تاتو متفاوت است بهترین راه انتخاب ترانس متناسب با دستگاه خود می باشد.

ابزار تاتو

خرید اینترنتی ترانس اتمی ۲ Aurora

شما تاتو ارتیست های محترم و همکاران عزیز میتوانید ترانس اتمی Aurora2 را به اسانی سفارش دهید و در اختیار داشته باشد. در تمام طول هفته از طریق واتساپ ابزار تاتو سفارشات خود را ثیت نمایید .تمامی ملزومات تاتو و دستگاهای پوستی در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت به دست شما عزیزان میرسد.بازرگانی ابزار تاتو هموراه در تلاش است که رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد.امیدواریم با بهترین خدمات و محصولات همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم.

 

منبع:www.amazon.com

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید