قیمت بهترین رنگ برای میکروبلیدینگ

قیمت بهترین رنگ برای میکروبلیدینگ

برای افرادی با ابروهای نازک که به دنبال چیزی هستند که ابروهای خود را زیباتر جلوه دهند و برخی آن را پرکننده نیمه دائمی می دانند، میکروبلیدینگ ممکن است یک گزینه بسیار خوب به شمار اید..اصطلاح “میکروبلیدینگ” چند سالی است که در بین مردم رایج شده است و افراد زیادی در سرتاسر دنیا این روش را به کار می گیرند. گفته می‌شود که میکروبلیدینگ ابروهایی با ظاهری طبیعی و مشخص ارائه می‌دهد، اما این فرآیند معمولاً کمی زمان می‌برد تا کامل شود. عمل اولیه ممکن است تا چند ساعت طول بکشد و ابروها بلافاصله پس از درمان اولیه تیره تر جلوه میدهد. این امکان وجود دارد که رنگ پس از چند هفته کمرنگ شود و ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشد.قیمت رنگ های مختلف برای میکروبلیدین متفاوت است در زیر به شرح بهترین رنگ های موجود در ایران می پردازیم.

میکروبلیدینگ

آشنایی با رنگ میکروبلیدینگ ریچ

رنگهای میکروبلیدینگ ریچ به صورت کرمی در بازار موجود هستند. این رنگ ها در بین رنگ های موجود کاشت رنگ عالی و ماندگاری بسیار خوبی دارند. این رنگ ها با پایه آب و ۱۵ میل می باشند. به دلیل غلظت بالا و بسیار خوبی که دارند از بهترین رنگ های بلید به حساب می ایند.

رنگ میکروبلیدینگ

رنگ میکروبلیدینگ ابرو کی پی را بهتربشناسیم

 رنگ کی پی برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چون مدیوم براون،لایت برون و … یکی از بهترین تولیدات و ساخته های کمپانی کی پی در امریکا می باشد.این رنگ  پایه آب داردو دارای قیمت بسیار مناسبی است و هم برای میکروبلیدینگ و هم برای میکروپیگمنتیشن توصیه می شود.این رنگ دارای تنوع بسیار زیادی است و به همین دلیل بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

رنگ تاتو کی پی

قیمت و کاربرد رنگ پرمابلند در میکروبلیدینگ

رنگ های کمپانی پرمابلند دارای تنوع بسیار زیادی است در زیر به شرح بهترین رنگ های مناسب میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن می پردازیم. آمبر، فورست براون، تیناز گولد سان رایز، دارکست بروان، چاکلت کیس، اسپرسو، فودج، روکسی بروان، برنزر و فورست بروان از جمله رنگ های میکروبلیدینگ هستند.این رنگ ها به هنگام استفاده هیچ تغییر رنگی ایجاد نمی کند.پرما بلند دارای دو رنگ مشکی ایلاینر و دابل بلک است که برای خط چشم (به خاطر عدم تغییر رنگ خط چشم) بسیار موردد استفاده قرار می گیرد. این رنگ دارای ۴ رنگ اصلی پر مصرف ابرو است که می توان به اسپرسو و دارک اشاره کرد. اسپرسو دارای تناژدودی است و به دلیل داشتن پیگمنت زیتونی رنگدانه های قرمز پوست را به راحتی خنثی می کند. دارکست براون دارای تناژ قرمزی بوده و برای پوست های سرد و تیره استفاده می شود.

رنگ پرمابلند

سفارش آسان و ارسال رایگان رنگ های اورجینال میکروبلیدینگ

برای خرید بهترین رنگ های موجود در بازار ایران و خارج می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو درتماس باشید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید