خرید وقیمت بهترین مارک دستگاه تاتو ابرو در تهران|10%تخفیف

قیمت بهترین مارک دستگاه تاتو ابرو در تهران

 

دستگاه تاتو ابرو در ایران انواع زیادی دارند.دستگاهایی که برای تاتو صورت و ابرو مورد استفاده قرار می گیرند در اصطلاح به دستگاهای میکروپیگمنتیشن معروف هستند.این دستگاها معمولا بسیار سبک و بیصدا هستند و ممکن است در اندازه و مدل های مختلفی در بازار موجود باشند.انتخاب بهترین دستگاه تاتو ابرو کاملا سلیقه ای است و چیزی که ممکن است در این انتخاب تاثیر داشته باشد قیمت دستگاه می باشد.در زیر به شرح چند نمونه دستگاه تاتو صورت می پردازیم که دارای قیمت و مارک مناسبی هستند.

دستگاه تاتو ابرو

۱_کاربرد و آشنایی با دستگاه موزاییک بیوتاچ 

سوزن های این دستگاه به صورت سوزن و سرپلاک در بازار موجود است.

کاشت رنگ بسیار بالا و دارای سوزن های استرلیزه و استاندارد از جنس فولاد از انواع پاور (گرد) و فلت است که به اسانی در بازار یافت می شود.

دارای موتور بسیار قدرتمندی می باشد که کار تاتو را فوق العاده صاف و بدون سر و صدا و به آسانی انجام می دهد.

کیت کامل دستگاه تاتو موزاییک اورجینال شامل قطعات یدکی سوزن و سرپلاک ، پدال اشکی و روغن بعد از تاتو است.نکته بسیار مهم در خرید دستگاه موزاییک  داشتن شماره سریال است که نشان از اصل بودن دستگاه می باشد.

موزاییک بایوتاچ

۲_دستگاه تاتو کارتریج تی بهترین دستگاه تاتو ابرو

در این نوع از دستگاه تاتو صورت سوزن هایی که روی دستگاه قرار می گیردبر روی سر قلم چفت می شود.کاشت رنگ این دستگاه بسیارخوب و قوی است و برای تاتو چشم و ابرو بسیار مناسب می باشد.البته انتخاب دستگاه برای تاتو ابرو وصورت کاملا سلیقه ای می باشد.شما عزیزان می توانید برای خرید بهتر با مشاوران در تماس باشید.این دستگاه دارای قیمت مناسبی است و به همین دلیل بهترین دستگاه تاتو ابرو مباشد.

دستگاه تاتو پیچی۳_قیمت و کاربرد دستگاه تاتو پیچی 

همه ی دستگاه های تاتوی صورت  به دو صورت پیچی و کارتریج در بازار موجود هستند. تفاوتی که میان این دو مدل است به نحوه بسته شدنشان بستگی دارد. دستگاه هایی پیچی به طور معمول لرزش و صدای کمی  را دارا هستند،کاشت رنگ این دستگاها هم بسیار منظم و ظریف و دقیق است.همچنین دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.

قیمت بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن

همانطور که می دانید دستگاهای میکروپیگمنتیشن تنوع بسیار زیادی دارد اما نکته ی بسیار مهم و دارای اهمیت این است که انتخاب دستگاه بستگی به مهارت و بودجه ی شما دارد.دستگاهایی مانند موزاییک بسیار حرفه ای هستند و در نتیجه ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.دستگاهایی مانند گلد. چهار چراغ دستگاهای متوسط می باشند و قیمت بسیار مناسبی دارند.برای خرید بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن با مشاوران در تماس باشید.

خرید اینترنتی و ارسال رایگان بهترین دستگاه تاتو ابرو

شما عزیزان می توانید تمام دستگاها و بی حسی های مورد نظر خود را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید