فروش پماد بی حسی مورچه مناسب تاتو_TIK اصلی

فروش پماد بی حسی مورچه مناسب تاتو_TIK

کرم بی حسی مورچه ۴۵% تیک – Tik

پماد بی‫حس کننده مورچه ۴۵% برند تیک برای استفاده قبل از عمل میکروپیگمنتیشن ، تاتو کل بدن و عمل‫های ابروها ، لب‫ها ، هاله و

پوشاندن اسکارهای پوستی استفاده می‫شود.

کرم بی حسی مورچه بدون مواد اسیدی و مضر و بدون لیدوکائین با ۴۵% بی حسی می باشد.فروش پماد بی حسی مورچه مناسب تاتو_TIK

خرید موثر ترین پماد بی حسی مخصوص تاتو مورچه تیک_tik

  • پماد بی‫حس کننده مورچه ۴۵% برند تیک برای استفاده قبل از عمل بر روی پوست بسته. برای میکروپیگمنتیشن ، تاتو کل بدن و عمل‫های ابروها، لب‫ها، هاله و پوشاندن اسکارهای پوستی استفاده می‫شود.
  • پماد بی حسی مورچه بدون مواد اسیدی و مضر و بدون لیدوکائین با ۴۵% بی حسی
    محصول کانادا.بهترین بی حسی مخصوص تاتو موچه می باشدبیحسی اورجینال مورچه

 

خواص و مزایای استفاده از پماد بی حسی مورچه هنگام انجام عمل میکروپیگمنتیش :

۱- عدم وجود لیدوکایین و مواد مضر و اسیدی داخل پماد ( توجه داشته باشید در ترکیبات تمامی کرمهای بی حسی موجود در بازار از مقادیر بسیار زیاد بالای لیدوکایین وجود دارد و همانگونه که مستحضر میباشید وجود لیدوکایین باعث پیری زودرس پوست میگردد وهمچنین باعث ریزش رنگ و عدم رنگ پذیری و عدم نفوذ رنگ به داخل پوست میگردد و به همین علت مدت زمان تاتو ومیکروپیگمنت بسیار طولانی شده و همچنین باعث ترمیم در کوتاه مدت خواهد گردید لذا استفاده از کرم بی حسی مورچه برند TIK به علت عدم وجود لیدوکایین توصیه میگردد. ۲ – به علت وارد و تولید محصولات مشابه و تقلبی با نامهای مختلف در قالب کرم مورچه شرکت اقدام به تعویض مظروف نموده و مظروف جدید کاملا انحصاری میباشد که حسن و مزایای مظروف جدید در این میباشد که به صورت تیوپی بوده و دارای ۲ درب مجزا از هم میباشد که از فساد زود هنگام رنگ جلوگیری مینماید و همچنین مظروف جدید به راحتی و آسانی در هنگام استفاده تخلیه میگردد.

ابزار تاتو

خرید آسان و ارسال سریع پماد بیحسی مورچه

پماد بیحسی مورچه یکی از بهترین بیحسی های موجود در ایران است که می توان گفت قیمت بسیار مناسبی دارد و در عین حال جزو بهترین بی حسی های موجود در ایران است البته اگر اصل این بیحسی را تهیه کنید .این مجموعه در تلاش است تا همواره بهترین محصولات را با بهترین قیمت ها در اختیار شما عزیزان قرار دهد.برای خرید آسان و ارسال سریع بهترین دستگاها و سوزن ها در خدمت شما عزیزان می باشد.امیدواریم همچنان رضات شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید