فروش مشکی ترین رنگ تاتو فرمول ۲۳_formula 23

فروش مشکی ترین رنگ تاتو فرمول ۲۳_formula 23

تاتو ارتیست ها میدانند که چقدر داشتن یک رنک مشکی که کیفیت لالایی داشته باشد در کار تاتو خط چشم و جاهایی که میخواهیم یک رنگ مشکی فوق العاده داشته باشد چقدر مهم است .حالا شرکت اینتنزه با ساختن یک رنگ فوق مشکی این خواسته را براورده کرده که محصول خود را از ۲۳ فیلتر رد کرده تا به مشکی ترین رنگ برسد. این رنگ از بهترین رنگ های موجود در ایران است و مناسب تاتو بدن می باشد.در ادامه بیشتر درباره این محصول فوق العاده میخوانید.

فروش مشکی ترین رنگ تاتو فرمول 23_formula 23

 

مشخصات رنگ مشکی اینتنزه فرمول ۲۳_formula 23

یک رنگ تاتو مشکی فوق العاده از برند اینتنز که برای لاین،بدن و خط چشم میتوانید استفاده کنید.رنگ تاتو فرمول ۲۳ یا Formula23

با عبور از ۲۳ فیلتر کیفیت بالایی دارد وباعث پخش رنگ نمیشود.

ویژگی های رنگ تاتو Formula 23 :

  • مخصوص خط چشم، نوشته، بدن ، تاتو ابرو و لاین
  • پخش نشدن رنگ
  • کیفیت بالا به علت فیلتراسیون قوی
  • رنگ دهی بسیار بالا و سازگاری قوی با پوست بدن
  • عدم ایجاد الرژی 
  • فاقد مواد نگهدارنده مصنوعی و سمی

فروش مشکی ترین رنگ تاتو فرمول 23_formula 23

قیمت عمده رنگ مشکی تاتو فرمول 23

رنگ مشکی تاتو فرمول 23 یکی از بهترین رنگ های مشکی مناسب برای تاتو بدن است .این رنگ تاتو مشکی یکی از بهترین و ماندگارترین رنگ های موجود در دنیای تاتو است .هیچ گونه ریزشی ندارد و در عین حال دارای قیمت بسیار مناسبی است.در بین رنگ های موجود مشکی ترین رنگ است.می توان گفت که رنگ فرمول 23 قدیمی ترین رنگ موجود در دنیای تاتو برای تاتو بدن می باشد.شما عزیزان برای خرید بهترین رنگ های مناسب برای تاتو بدن می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

چرا رنگ تاتو فرمول 23 را انتخاب کنیم؟

این رنگ در بین تمام رنگ های موجود در ایران قیمت مناسب تری دارد و در عین حال دارای حجم مناسبی می باشد. مهمترین ویژگی این رنگ عدم ریزش ان می باشد.شاید بتوان گفت پرطرفدارترین رنگ است برای تاتو بدن.

خرید بهترین رنگ مشکی تاتو فرمول ۲۳

رنگ تاتو فرمول ۲۳ بهترین رنگ مشکی قابل استفاده برای بدن و خط چشم میباشد.از نکات برجسته این رنگ میتوان به ثبات (آبی نشدن رنگ) و کیفیت بالای پیگمنت رنگی رنگ تاتو فرمول ۲۳ نام برد رنگ تاتو فرمولا ۲۳ Formula اینتنز از برند اینتنز از ۲۳ فیلتر عبور کرده و به یکی از باکیفیت ترین رنگ های مشکی موجود در بازار تبدیل شده است. این رنگ برای خط چشم، نوشته و لاین بسیار مناسب است و پخش رنگ ندارد. رنگ تاتو فرمول ۲۳ مخصوص تاتو ابرو و خط چشم و تاتو بدن باکیفیت و مقاوم است، این محصول همچنین با خاصیت رنگدهی بالا، اثربخشی بی نظیر و سازگاری با پوست موجب عدم ایجاد آلرژی می شود.  رنگهای تاتو فرمول ۲۳ فاقد هر نوع پیگمنت (رنگدانه) سمی و مواد نگهدارنده مصنوعی و آمین های آروماتیک نیز مواد شیمیایی و فلزات سنگین و سمی بوده و تمامی این رنگ ها در آزمایشگاه از نظر واکنشهای حساسیتی و نیز تست های میکروبیولوژیکی مورد بررسی قرارگرفته و مورد تایید می باشند.

ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید