فروش مستقیم پدال تاتو پاناروما طرح ستاره

فروش مستقیم پدال تاتو پانار وما طرح ستاره

در ابتدا به توضیح مختصری درباره کاربرد پدال دستگاهای تاتو میپردازیم:

دستگاهای تاتو هرکدام انواع متفاوتی دارند و هرکدام دارای یک سری لوازم جانبی میباشند. که در حین انجام تاتو ملزم به استفاده از انها خواهید بود. یکی از این ملزومات پدال دستگاهای تاتو است تا زمانی که در حال انجام تاتو روی بدن و صورت مشتری هستید و میخواهید کار را به هر دلیلی متوقف کنید این پدال به شما کمک میکند تا جریال برق دستگاه را کنترل نموده و ان را قطع و وصل نمایید و به این صورت باعث میشود دستگاه ها در زمان توقف کار استراحت کند و در حین کار به ان فشار نیاید.پدال همزمان با دستگاه تاتو به یک ترانس متصل میشود تا جریان الکتریکی را برای دستگاه تاتو ایجاد نماید به این صورت طول عمر دستگاه تاتو شما افزایش می یابد.

پدال دستگاهای  تاتو انواع مختلفی دارد که امروز به معرفی پدال تاتو پاناروما طرح ستاره میپردازیم:

 

پدال تاتو طرح ستاره

مشخصات پدال تاتو پاناروما طرح ستاره

 

● پدال پانورامای دور ستاره پدال ۳۶۰ درجه دارای پایه بسیار سنگین تر برای کنترل بیشتر است. پدال دارای یک سوئیچ حسگر بهبود یافته با عملکرد ۳۶۰ درجه است.
● سیاه با طراحی ستاره
● پد پایه nonskid کامل

● ۵ فوت پنجه
● نگهداری کم، آسان برای استفاده

ابزار تاتو

قیمت عمده مدال طرح پاناروما طرح ستاره

شما عزیزان در هر کجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین ترانس ها و پدال ها رو با بهترین قیمت از مجموعه بزار تاتو تهیه کنید. اگر این پدال را با قیمت عمده می خواهید می توانید 24 ساعته با مشاوران مجموعه در تماس باشید.این مجموعه همواره تمام محصولات را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می هد.

پدال  انگشتی فلزی

از کاربردهای  پدال انگشتی فلزی تاتو میتوان به روشن و خاموش کردن دستگاه در حین انجام کار تاتو اشاره کرد. تاتوپدال از جمله دستگاه های مورد نیاز هر تاتوکار می باشد. برخی دستگاه های تاتو نیاز به پدال دارند. تاتو کار در حین طراحی نیاز دارد که بتواند به راحتی دستگاه را خاموش کند تا دستگاه تاتو استراحت کند. پدال تاتو این امکان را برای تاتو کار فراهم می کند تا به راحتی دستگاه را خاموش و یا روشن کند. این پدال دارای جنس محکمی است و کمترین آسیب را می بیند. علاوه بر این با یک لمس کوچک پدال کار می کند و نیازی به فشار زیاد بر روی آن نیست.

 

 

پدال طرح تاتو

فروش اینترنتی انواع پدال ها ی تاتو

مجموعه ابزارتاتو باتوجه به استقبال هنرمندان تاتوکارازپدال های اورجینال مجموعه اقدام به فروش اینترنتی پدال های تاتوکرده است .درمجموعه ابزارتاتو باانواع پدال ها ی تاتو درخدمت شما هستیم ازجمله پدال های تاتوپانورما طرح ستاره.پدال پلاستیکی دکمه ای .پدال انگشتی فلزی .تمام سفارشات درکمترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید