فروش عمده انواع پاور دستگاه تاتو|10%تخفیف

فروش عمده انواع پاور دستگاه تاتو

برای استفاده از دستگاه تاتو در گذشته ترانس های بیشماری وجود داشته که گاهی اوقات این ترانس ها بسیار سنگین و قابل حمل نیستند. هم اکنون ترانس و پاورهایی وجود دارد که هم سبک هستند و هم قابل حمل. از این پاور ها در دنیای امروزه انواع بیشماری وجود دارد که هرکدام قیمت و کاربرد خاص خود را دارند.یکی از مهمترین ویژگی پاور ها باید سبک. و قابل حمل بودن ان ها باشد. به علاوه باید دارای ولتاز قوی باشد.در زیر به شرح این پاور ها می پردازیم.

 

قیمت پاور دستگاه تاتو

معرفی بهترین  پاور دستگاه تاتو

پاور دستگاه تاتو بدون سیم دارای باطری لیتیومی ۳٫۷ ولت و ۱۵۰۰ امپر می باشد. دارای ۵سطح تنطیم وباطری لیتیومی که محصوص تاتوطراحی شده است. این پاورسرخود انقلابی جدید درتاتو بوده که فاقدسیم است.حمل این پاور اسان است و به راحتی میتوان ان را حمل کرد. وزن باطری این پاور۵۰ گرم است و طوری طراحی شده است که دستگاه متعادل باشد و هیچ اثری برعملکرد تاتو کار نداشته باشد.

 

 

 

قیمت پاور دستگاه تاتو

قیمت انواع پاور دستگاه تاتو

برای دستگاهای تاتو مختلف پاور های مختلف با ویژگی های مختلف وجود دارد. قیمت هر تران یا پاور در بازارهای مختلف گوناگون است. شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از جدیدترین دستگاها و پاور های تاتو با مشاوران بازرگانی ابزارتاتو در تماس باشید.بازرگانی ابزارتاتو تمام پاورها را با بهترین قیمت به بازارعرضه میکند.

قیمت عمده پاور اورجینال

با توجه به اینکه پاورهای گوناگونی در ایران موجود است که قیمت و کیفیت های مختلفی نیز دارند قیمت اصلی البته عمده  با توجه به تعداد دقیق پاور ها مشخص میشود.البته شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت پاورها می توانید با مشاوران مجموعه ابزار تاتو در تماس باشید.

ابزار تاتو

خرید اینترنتی انواع پاور

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خود را انجام دهید..

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید