فروش ویژه دستگاه دیجیتال بایوتاچ اصلی

فروش دستگاه دیجیتال بایوتاچ

دستگاه میکروپیگمنتیشن دیجیتال بایوتاچ دارای بدنه ی دستگاه دیجیتال بایوتاچ فلزی می باشد .کار با پدال دیجیتال بسیار راحتتر است.این دستگاه همراه با یک پک شامل دو رنگ پیور و چند سوزن میباشد بازرگانی ابزار تاتو در ایران تنها مرکز فروش دستگاه دیجیتال بایوتاچ اصل است برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورا بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید..این دستگاه از بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران محسوب می شود.

فروش دستگاه دیجیتال بایوتاچ

 

فروش دستگاه دیجیتال بایوتاچخرید و مشخصات دستگاه دیجیتال بایوتاچ

پک محصول شامل قلم و ادابتور و پدال و کنترل پنل  تعدادی کارتریج و رو عدد رنگ پیور میباشد .این دستگاه با استفاده از کارتریج مخوص قابل استفاده برای کار میکروپیگمنتیشن و میکرو نیدلینگ میباشد. سری بلند تر برای کار میکرو پیگمنتیشن و کوتاه تر برای کار میکرونیدلینگ می باشد.از دیگر مشخصات دستگاه می توان به قدرت کاشت رنگ عالی . صدا و لرزش فوق العاده کم اشاره کرد.دستگاه بایوتاچ دیجیتال تمام مشخصات یک دستگاه خوب برای کارهایی مانند میکروپیگمنتیشن را داراست.

بایوتاچ دیجیتال

مشخصات دستگاه

1_جنس بدنه:فلزی یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی این دستگاه محسوب می شود.
2_میزان صدا:کم بهترین ویزگی دستگاه ابیوتاچ صدای فوق العاده کم ان است.
3_میزان لرزش:پایین در هنگام استفاده صدا و لرزش خیلی کمی دارد.
4_وزن:۵۰ گرم بسیار سبک و به اسانی قابل حمل است.
5_کاربرد:میکروپیگمنتیشن و صورت. این دستگاه برای تمام ص.رت قابل استفاده است.
6_کشور سازنده:امریکا
7_دستگاه دیجیتال سیلور بایوتاچ
8_دارای دو سری
9_ساپورت چهارنوع سوزن : کارتریج نانو و کارتریج نانو پیچی و کارتریج پیچی و کارتریج نانو میکروندلینگ
10_دارای تبلت و پدال و دوعدد رنگ پیور
فروش دستگاه دیجیتال بایوتاچ

مشخصات دستگاهمهمترین مزیت دستگاه بایوتاچ دیجیتال در مقایسه با سایر دستگاها

همانطور که گفته شد این دستگاه میکروپیگمنتیشن در مقایسه یا سایر دستگاهای موجود قدرت کاشت رنگ عالی و سریعی دارد. در هنگام کار رنگ را پخش نمی کند .علاوه بر این دستگاه دارای صدا و لرزش خیلی خیلی کم است و تمام سوزن های این دستگاه به اسانی در تمام نقاط ایران پیدا می شود.از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به قیمت بسیار مناسبی که دارد در ایران اشاره کرد و همین امر سبب وجه تمایز این دستگاه باسایر دستگاهای موجود شده است.

ابزار تاتو

مهمترین مزیت دستگاه بایوتاچ دیجیتال در مقایسه با سایر دستگاهاچرا دستگاه بایوتاچ دیجیتال را انتخاب کنیم؟

این دستگاه در مقایسه باسایر دستگاهای 12 ولتی موجود در ایران قدرت کاشت رنگ بسیار عالی دارد.در هنگام استفاده هیچ صدا و لرزشی ندارد و می توان گفت تمام افرادی که می خواهند کار حرفه ای داشته باشند با یک دستگاه خوب با قیمت عالی این دستگاه را انتخاب می کنند.این دستگاه متاسفانه ممکن است اصل و فیک هایی داشته باشد که بهترین راه اطمینان خرید از جایی معتبر است چرا که اگر دستگاه اصل نباشد قطعا عملکرد خوبی نخواهد داشت.

مقایسه دستگاه بایوتاچ دیجیتال با سایر دستگاها

در بین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران با توجه به اینکه دستگاهای بسیار متنوعی وجود دارد انتخاب بهترین دستگاه برای شما می توانید کمی سخت باشد. یکی از فاکورتورهای مهم برای انتخاب دستگاه قدرت کاشت دستگاه و ان است. دستگاهای میکروپیگمنتیشن عموما موتور بسیار قوی دارنند و این موضوع باعث می شود انتخاب دستگاه کمی مشکل شود. یکی از مزیت هایی که انتخاب این دستگاه یعنی بایوتاچ دیجیتال در مقایسه باسایر دستگاها دارد این است که قیمت عالی و قدرت کاشت فوق العاده ای دارد و همین سبب می شود بهترین انتخاب باشد.

دستگاه بایوتاچ دیجیتال

دستگاه بایوتاچ دیجیتال یا موزاییک بایوتاچ؟

انتخاب دستگاه خوب یکی از مهمترین کارها برای انجام یک کار حرفه ای است. این دستگاه یکی از بهترین و حرفه ای ترین دستگاه میکروپیگمنتیشن است. به علت کاشت رنگ عالی و قیمت فوق العاده مناسب این دستگاه برای شما عزیزان بسیار مناسب است.دستگاه موزاییک یکی از بهترین و حرفه ای ترین دستگاه برای میکروپیگمنتیشن است البته دارای قیمت به نسبت بالاتری می باشد.

دستگاه بایوتاچ دیجیتال یا موزاییک بایوتاچ؟خرید اینترنتی از بازرگانی ابزارتاتو

این دستگاه یکی از بهترین دستگاهای ساخته شده در کشور امریکا می باشد.برای خریدی مطمعن و با صرفه این دستگاه می توانید با مشاوران در تماس باشید. شما تاتو ارتیست های محترم هنرجوها و فروشگاهای تاتو میتوانید کلیه لوازم تاتو را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت انلاین از مجموعه ابزار تاتو دریافت نمایید . برای سفارش محصولات باید از طریق واتساپ ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ سفارش خود را ثیت کنید یا از طریق پر  کردن فرم های بالای صفحه مشخصات خود را درج نمایید تا ما با شما تماس بگیریم. تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن به دست شما میرسد و ارسال به تمام نقاط رایگان میباشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید