فروش دستگاه تاتو پن (proton)پروتون| 6 ماه گارانتی

فروش دستگاه تاتو پن پروتون

دستگاه تاتو پن پروتون ازمحبوبیت بالایی در بین هنرمندان تاتوکاربرخورداراست.ازدلایل محبوبیت دستگاه تاتو پن پروتون میتوان به سبکی . خوش دست بودن وقیمت بسیارمناسب اشاره کرد.دستگاهای تاتو پن در نمونه های مختلفی در بازار موجود هستند که می توان از جمله ان ها به راکت 6.راکت پرو.مکس و ابل نیز اشاره کرد.یکی از مهمترین ویژگی دستگاهای پن سبک بودن و قدرت موتور همه انهاست.این دستگاها برای تاتو بدن وبرای افراد حرفه ای برای تاتو صورت نیز استفاده می شود.درزیربه شرح دستگاه تاتوپن پروتون میپردازیم.

 

قیمت دستگاه تاتو پن پروتون

فروش دستگاه تاتو پن پروتونمشخصات دستگاه تاتوپن پروتون

دستگاه تتو پن پروتون اکولایزر محصول شرکت کوادرون لهستان می باشد و سیستم چرخ دنده و گیربکس پیشرفته ، این دستگاه را بسیار بیصدا و بدون لرزش کرده است.این دستگاه یکی از دستگاهای پرقدرت برای کاشت رنگ است به همین دلیل برای تاتو بدن نیز بسیار موثر و کارامد است.یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه سایلن بودن ان در هنگام  استفاده است.این دستگاها نسل جدیدی از دستگاه‌های تاتو بدنمی باشدکه در مقایسه با سایر دستگاهای گان و روتاری بسیار خوش سدت هستندسوزن پن کارتریجی و یکبار مصرف می باشد به همین جهت این سوزن‌ها کاملا استریلزه هستند.تعویض انواع کارتریج (سوزن) مخصوص لاین زنی و سایه زنی بسیار راحتو آسان می باشد.
بدنه دستگاه  تاتو پن پروتون از آلومینیوم ویژه ای ساخته شده که وزن دستگاه را به شدت کاهش داده است به همین دلایل بسیار محبوب شده است.

مشخصات دستگاه تاتوپن پروتونویژگی های دستگاه تاتو پن پروتون

  • بسیار خوش دست
  • موتور پر قدرت با کیفیت عالی
  • مناسب برای تتو بدن و صورت
  • عمق سوزن صفر تا ۴.۵ میلیمتر
  • قطر بدنه دستگاه ۲۵ میلی متر
  • طول دستگاه ۱۱.۸ میلی متر
  • وزن ۱۳۰ گرم
  • قدرت کاشت و ضربه بسیار بالا

دستگاه تاتوپن پروتون

ویژگی های دستگاه تاتو پن پروتونمقایسه دستگاه تاتو پن پروتون

یکی از ویژگی های دستگاه تاتو پن پروتون  نسبت به سایر هم رده های خود تغییر استروک ان به اندازه دلخواه شما است که توسط اچار مخصوص خود دستگاه ، فاصله گیر بکس را می توان تغییر داد. این دستگاه بسیار سبک و خوش دست است و شاید بتوان گفت از پن های محبوب دنیای تاتو است.این ویژگی های دستگاه تاتو پن  سبب تمایز داشتن یاسایردستگاها شده است.یکی از بهترین دستگاهای مناسب برای تاتو است.این دستگاه برای افراد حرفه ای برای تاتو صورت نیز قابل استفاده است.

فروش دستگاه تاتو پن پروتون

کاربرد دستگاه تاتو پن پروتون اصلی

این دستگاه یکی از بهترین دستگاهای موجود در ایران برای تاتو بدن است.در هنگام استفاده هیچ گونه لرزشی ندارد و به شدت برای استفاده تمام افراد توصیه می شود. در عین حال موتور بسیار پرقدرتی دارد.اگر افراد توانایی بالایی در تاتو داشته باشند به راحتی می توانند از این دستگاه برای تاتو بدن نیز استفاده کنند.در صورت داشتن هرگونه سوالی با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

کاربرد دستگاه تاتو پن پروتون اصلیفروش اینترنتی دستگاه تاتوپن پروتون

دستگاه تاتو پن پروتون با توجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند.در این مجموعه تمام دستگاهای تاتو بدن. میکروپیگمنتیشن و بلید .تمام بیحسی ها رنگ ها با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.امیدواریم با بهترین خدمات و محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه خود داشته باشیم.

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خوذ را انجام دهید.

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

دستگاه پن پروتون

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید