فروش دستگاه بایوتاچ سیلورا اصل در قزوین

فروش دستگاه بایوتاچ سیلورا اصل در قزوین

 

باتوجه به اینکه دستگاهای تاتو صورت تنوع زیادی دارند و در اصطلاح به دستگاهای میکروپیگمنتیشن معروف هستند در ایران ممکن است هر دستگاهای فیک های زیادی داشته باشید.دستگاه بایوتاچ سیلورا یکی از جدیدترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجد در ایران است که دارای ویژگی های بسار منحر به فردی است که در زیر به ان ها اشاره می کنیم.

ابزار تاتو

مشخصات دستگاه بایوتاچ سیلورا اصل

این دستگاه دارای بدنه ی فلزی می باشد.

بایوتاچ اصل ساخت کشور امریکا می باشد.

دارای پدال بسیار راحتی است.

این دستگاه سوزن های نیدلینگ.شیدینگ.سوزن امبره و.. را ساپورت می کند.

قیمت دستگاه سیلورا بایوتاچ

کاربرد دستگاه بایوتاچ اصل سیلورا

این دستگاه یکی از بهترین و جدیدترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران می باشد که به دلیل ویژگی های منحصربه فردی که دارد بسیارمورد استقبال قرار گرته است.از این دستگاه برای تاتو لب. صورت .ابرو . خط چشم نیز می توان استفاده کرد.

مرکز پخش دستگاه بایوتاچ اصل در ایران

بازرگانی ابزار تاتو تمام دستگاهای اورجینال تاتو را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.این دستگاه بایوتاچ اصل را می توانید با ضمانت اصل بودن سفارش داده و در اختیار داشته باشید.باتوجه به اینکه ممکن است این دستگاه تقلبی های زیادی پیدا کرده باشد شما عزیزان برای خرید محصول اورجینال با مشاوران بازرگانی ابزارتاتو در تماس باشید.

 

 

 

 

سیلورا بایوتاچ

سفارش اینترنتی و ارسال سریع دستگاه بایوتاچ اصل

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید