فروش تیغ های کپی فیبروز در کاشان|15%تخفیف خرید

فروش تیغ های کپی فیبروز در کاشان

سوزن فیبروز ابرو ( که مخصوص میکروبلیدینگ ابرو  است) در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشد. . میکروبلیدینگ نوعی روش برای هاشو . زیبا سازی ابرو است که برای ایجاد تارهای بسیار نازک و ظریف اختراع شده است. سوزن تاتو فیبروز به گونه ای طراحی شده است که بسیار ظریف در کناهم قرار گرفته اند.در ایران این تیغ ها مدل های بسیار گوناگونی دارد که بهترین ان ها به شکل زیر می باشد.بازرگانی ابزار تاتو تنها رمکز فرشو تیغ کپی فیبروز در ایران است.

تیغ کپی فیبروز

انواع سوزن فیبروز

۱_سوزن فیبروز طلایی که به مدل یو (U) معروف است 

۲_سوزن فیبروز مدل اسلوپ ( مورب یا کج ) که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سوزن فیبروز ابرو ۱۲ سر، ۱۴ سر، ۱۵ سر، ۱۶ سر و ۱۸ سر و ۲۴ سر  درایران موجود می باشند.  تفاوت این ها در تعداد سوزن های و کاربرد خاصشان در فیبروز می باشد..

ابزار تاتو

ویژگی ها و کاربرد تیغ بلید فیبروز

سوزن های بلیدینگ در سه نوع یو شکل ،شیدینگ و اسلوپ در بازار ایران موجود هستند.

این نوع سوزن ها برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرند که تبرو ندارند و یا ابروی بسیار کم پشتی دارند و خواهان ابروی زیباتری هستند.

از این سوزن ها برای ایجاد تارهای موی ظریف ابرو نیز استفاده می کنند.

این سوزن به دلیل ایجاد کردن انحنای مختلف کاربردزیادی در میکروبلدینگ دارد.

قیمت تیغ فیبروز در ایران

قیمت این تیغ در بازار های گوناگون ممکن است به دلیل شرایط متفاوت مختلف باشد.برای خرید این تیغ ها با بهترین قیمت با مشاوران بازرگانی ابزارتاتو در تماس باشید.خریدی آسان ومطمعن را با ما تجربه کنید.

تیغ فیبروز

قیمت تیغ میکروبلیدینگ

تیغ میکروبلیدینگ دارای نمونه های مختلفی است.این تیغ های از بهترین نوع که خود تیغ فیبروز هستند شروع می شود تا تیغ هایی مانند تیغ لومینوس.تیغ کپی فیبروز و..این تیغ ها یا قیمت هایی کمتر از تیغ اصل فیبروز در بازار موجود هستند اما می توان گفت کیفیت بسیار خوبی دارند و می توان به راحتی با ان ها کار کرد.یکی از مهترین نکته هایی که باید به ان توجه کرد این است که برای کار عالی حتما باید از تیغ های بسیار عالی استفاده کرد.تیغ هایی که هم کیفیت خوبی داشته باشند و هم دارای قیمت بسیار مناسبی باشند.این تیغ ها ممکن است دارای قیمت های متنوعی باشند.برای اطلاع دقیق از قیمت ها لطفا با مشاوران در تماس باشید.

تیغ کپی فی

سفارش اینترنتی و ارسال سریع تیغ کپی فیبروز در ایران

دستگاهای تاتوابرو باتوجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند. بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید.. بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها. شماره تماس  ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید