فروش تیغ فیبروزگرندمستر۲۴ سر نانو|10%تخفیف

فروش تیغ فیبروزگرندمستر۲۴ سر نانو

 

تیغ فیبروز گرند مستر ۲۴ سر نانو یکی از بهترین برندهای موجود در ایران است که بسیار شبیه تیغ های اصلی موجود در ایران است.در ایران تیغ های متعددی وجود دارد که هرکدام برای دستگاهای خاص مناسب هستند.بهترین تیغ های موجود در ایران تیغ هایی مانند فیبروز. لومینوس.های کپی مشکی فیبروز . تیغ های حنفی هستند که قیمت های بسیار عالی دارند .در زیر به شرح قیمت و ویژگی های تیغ های فیبروز گرند مستر در ایران می پردازیم.

ابزار تاتو

فروش تیغ فیبروزگرندمستر۲۴ سر نانوآشنایی با تیغ فیبروز گرند مستر ۲۴ سر نانو

تیغ برند  GRAND MASTER از ۲۴ پایه تشکیل شده است و از بهترین تیغ  های موجود فیبروز در ایران می باشد. ضخامت هر یک ازتیغ  ها ۰٫۱۵ میلی مترمی باشد. فاصله مساوی بین هر پین نفوذ بیشتری را فراهم می کند این تیغ به قدری نازک است که به هنگام استفاده نازک ترین خط ها را برجای می گذارد.این تیغ ازفولاد ضد رنگ ساخته شده است و اولین تیغ میکروبلیدینگ است که توسط فناوری لیزر ساخته شده است.

 

تیغ فیبروز گلد 14 سر نانو

آشنایی با تیغ فیبروز گرند مستر ۲۴ سر نانوچرا تیغ های گرند مستر را انتخاب کنیم؟

در بین تیغ های موجود در ایران این تیغ ها کیفیت بسیار خوبی دارند و میشه گفت از بهترین تیغ های برای افراد حرفه ای محسوب می شوند.سایر تیغ های موجود در ایران شاید قیمت مناسب تری داشته باشند اما به هیچ عنوان به ظرافت این تیغ ها نیستن. البته متاسفانه این تیغ ها ممکن است تقلبی هایی داشته باشد که بهتر از شما عزیزان برای رفع این نگرانی حتما از جایی معتبر خرید کنید.برای دریافت مشاوره می توانید 24 ساعته با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

دلیل انتخاب تیغ گرند مستر

تیغ های گرند مستر یکی از بهترین تیغ های موجود در جهان است. این تیغ ها بیشتر برای حرفه ای توصیه می شود و چون کاشت رنگ عالی دارد میشه گفت همیشه جزو بهترین تیغ هاست.در ایران این تیغ ها بسیار محبوب می باشند.تیغ های گرند مستر و فیبروز در کل جهان از بهترین وپرفروش ترین تیغ ها محسوب می شود.برای خرید بهترین تیغ ها با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

دلیل انتخاب تیغ گرند مسترکاربرد سوزن های نانو

مناسب برای سایه زدن و میکروبلیدینگ می باشد. این سوزن ها قیمت بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. این سوزن ها پیشنهاد بازرگانی ابزار تاتو به تمام هنرجویان عزیز می باشد.

کاربرد سوزن های نانوقیمت عمده تیغ فیبروز گرند مستر ۲۴ سر نانو

در ایران این تیغ ها به دلایل مختلف ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد اما شما عزیزان می توانید این تیغ ها را با بهترین کیفیت و با ضمانت اورجینال بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید .در خارج از ایران این تیغ ها قیمتی در حدود 58 دلار دارند البته این قیمت در کشورهای مختلف متفاوت است.شما عزیزان برای خرید بهترین تیغ های گرندمستر می توانید با مشاوران در تماس باشید.

تیغ فیبروز گرند مستر

 

قیمت عمده تیغ فیبروز گرند مستر ۲۴ سر نانوسفارش اینترنتی و ارسال سریع تیغ فیبروز گرند مستر در ایران

دستگاهای تاتوابرو باتوجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند. بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید.. بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها. شماره تماس  ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید