فروش بهترین پد بی حسی لب در تهران |23%تخفیف

فروش بهترین پد بی حسی لب در تهران

 

برای تاتو زدن یکی از مواردی که بسیار باید به ان دقت شود انتخاب بی حسی می باشد.در ایران بی حسی های بسیار متنوعی وجود دارد که هرکدام دارای قیمت های خاص خود هستند. برای لب بهترینبی حسی  بی حسی نقره ای می باشد که دارای بهترین کیفیت و قیمت در بازار ایران می باشد.در زیر به شرح قیمت و کیفیت این پد می پردازیم.نام دیگرپذ بی حسی لب نقره ای یا پد بایوتیک می باشد.

پد بی حسی لبب

کاربرد پد بی حسی لب نقره ای

این پد از قوی ترین بی حسی های موجود در ایران می باشد که برای لب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و حدقل تا ۲ ساعت بی حس می کند . قیمت و کیفیت بسیار عالی دارد و داخل هربسته ۲ پد بی حسی موجود می باشد.پدهای بیحسی لب در ایران دارای تنوع بسیار زیادی است و هر پدی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است.

پد بی حسی لب

پد بی حسی لب گوچی یا نقره ای ؟

در ایران پدهای بی حسی متفاوتی با قیمت های گوناگون موجود است.این پدها اثر گذاری متفاوت با قیمت های مختلفی دارند.در انتخاب پد بی حسی باید به این نکته توجه کرد که اول از همه اصل باشد دوم اسیبی به پوست وارد نکند و از همه مهمتر دارای قیمت مناسبی باشد.با توجه به اینکه پد بی حسی لب گوچی و یا نقره ای از هردو نمونه های تقلبی زیادی در بازار موجود است شما عزیزان می توانید برای انتخاب بهترین پد بی حسی با مشاوران در تمسا باشید.

پد بی حسی گوچی

قیمت عمده پد بی حسی در ایران

باتوجه به اینکه ممکن است این پد با قیمت های بسیار متفاوتی به با زار عرضه شود شما عزیزان می توانید این پد بی حسی را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید. قیمت این پد بیحسی در بازار با توجه به عوامل گوناگون متفاوت است شما عزیزان این پد را با ضمانت اورجینال بودن از بازرگانی ابزارتاتو تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

سفارش اینترنتی پد بی حسی لب در ایران

دستگاهای تاتوابرو باتوجه به کیفیت ، کاربرد فراوان و محبوبیت ، قیمت مناسبی دارند.برای خرید بهترین پدهای بیحسی لب با بهترین کیفیت و قیمت می توانید با مشاوران در تماس باشید.

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان

خوذ را انجام دهید..

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

شماره تماس  ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید