فروش اینترنتی دستگاه تاتو پن راکت

فروش اینترنتی دستگاه تاتو پن راکت

دستگاه تاتو پن راکت دربین تاتو کاران از محببوبیت بالایی برخوردار است.ازانجایی که تهیه اورجینال این محصول به راحتی امکان پذیر نمی باشد

بازرگانی ایزارتاتو این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است.حال به معرفی دستگاه تاتو پن راکت میپردازیم.بازرگانی ابزار تاتو تنها مرکز فروش دستگاه تاتو پن راکت اورجینال در ایران یمب اشد.برای خرید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو درتماس باشید.

 

دستگاه تاتو پن نیو راکت

معرفی دستگاه تاتو پن راکت به عنوان سبک ترین دستگاه تاتو

این دستگاه به دلیل سبک بودن و صدای بسیار کمی که دارد محبوب اکثرهنرمندان تاتو کاراست. دستگاه تاتو پن راکت برتری های بسیاری  نسبت به بقیه دستگاه از جمله روتاری و گان دارد.

دستگاه تاتو پن راکت ۲ از جدیدترین دستگاه های تاتو می باشند و از آنجایی که به خودکار شباهت دارند مدل pen نام گذاری شده اند.

شرکت ها و کشورهای مختلفی این دستگاه ها را تولید می کنند که نحوه کار و عملکر مشابه می باشد.

این دستگاه ها، سوزن مخصوصی دارند که در دسته های RL ، RS ، m1 ، m2 و F تقسیم بندی می شوند. بنا به طرح و رنگ موردنظر سوزن مناسب را قرار داده و طراحی را انجام دهید. دستگاه های پن به دلیل وزن ، صدا و لرزش کم برای استفاده طولانی مناسب هستند و دست تاتو آرتیست را آزار نمی دهد.

 

قیمت دستگاه تاتو پن راکت

مشخصات دستگاه تاتو پن راکت

۱_موتور ژاپنی

۲_ بسیارسبک و کم صدا

۳_بون لرزش

۴_عمق سوزن قابل تنظیم

۵_برای تمام تاتو صورت و بدن قابل استفاده

۶_موتور این دستگاه به راحتی قابل تعویض است

۷_برای لاین. سایه زدن وتمام سبک ها مورد استفاده قرار میگیرد

خرید اینترنتی دستگاه تاتو پن راکت

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید