فروشگاه تخصصی دستگاه تاتو موقت

فروشگاه تخصصی دستگاه تاتو موقت در تهران دایر است و به صورت اینترنتی و یا حضوری به مشتریان خدمات ارائه مید هد.  دستگاه تاتو وسیله ای است برای کشیدن علامت ها به صورت رنگی بر روی پوست به صورت دستی این محصول در سایز کوچک تا بزرگ تولید می شود. جوهر تاتو دو نوع می باشد نوع موقت که طی چند هفته از بین می رود و اما نوع درجه دو که کیفیت بالایی دارد و ماندگاری طولانی دارد.

فروشگاه تخصصی دستگاه تاتو موقت

معرفی انواع دستگاه تاتو موقت

معرفی انواع دستگاه تاتو موقت معرفی انواع دستگاه تاتو موقت در این سایت انجام می پذیرد خریداران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه ی خود اقدام به خرید کنند. چندین مدل دستگاه وجود دارند از جمله دستگاه پرینگر که به راحتی جوهر سازگار با محیط زیست را در کمتر از یک دقیقه بر روی پوست چاپ می کند و نمونه ی دوم تاتو موقتی حرارتی است که طرح و شکل را بر روی پوست ایجاد می کند. این تاتوها موقتی و به مدت سه ماه بر روی پوست قرار می گیرد.

این دستگاه ها با استفاده از ابزار و تجهیزات درجه یک ساخته می شوند و بعد از تولید به بازار عرضه می شوند. هر چه در تولید این محصولات از لوازم و تجهیزات درجه یک استفاده شود نتیجه ی آن بهتر خواهد بود. فروش دستگاه تاتو به صورت اینترنتی و حضوری انجام می پذیرد.

معرفی انواع دستگاه تاتو موقت
دستگاه تاتوموقت

 

 

خرید مستقیم دستگاه تاتو موقت

خرید مستقیم دستگاه تاتو موقت به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام می پذیرد. خرید دستگاه تاتو به صورت مستقیم باعث می شود که دست دلالان کوتاه شود و محصول با قیمت پایین به دست مصرف کننده برسد. خریداران هم اغلب آرایشگاه ها می باشند که به صورت عمده ای و با قیمت پایین این محصول را خریداری  و مورد استفاده قرار می دهند.

کیفیت بالا و قیمت پایین این محصولات نه تنها مشتریان داخلی را بلکه از دیگر کشورها هم مشتریان زیادی را جذب می کند. صادرات در جهت احترام به حقوق این مشتریان صورت می پذیرد. صادرات به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان انجام می پذیرد و هر ساله ارز زیادی را وارد کشور می کند.

شرکت های بازرگانی و تجار از جمله صادر کنندگان می باشند. این شرکت ها انواع محصولاتی را که در داخل ایران تولید می شود را به خارج از کشور صادر و برعکس محصولاتی را که در دیگر کشورها تولید می شوند را به داخل ایران وارد کرده و در کنار محصولات ایرانی  به صورت جزئی و یا عمده ای می فروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید